21 października 2013

zoo jesienią

Hei 
z początku chciałabym was znowu przeprosić za to że nie pisałam tak dłuuuuuuugo. 
I tak wiem że te moje ciągłe wymówki dlaczego już są nudne ale znowu internet szwankuje ale już będzie lepiej + Od razu dopiszę że to że do was nie piszę nie znaczy że o was zapominam cały czas myślę o blogu narobiłam bardzo bardzo dużo zdjęć przez ten czas a nawet przerobiłam i nagrałam filmik z Sarą który niedługo się ukażę. :) więc pamiętajcie o tym. 


W weekend wybrałam się do naszego Myślęcinka który jesienią jest przecudny do okoła pełno kolorowych  liści  i zwierząt i muszę przyznać że te małe stworzonka biegają wszędzie na drogach , pełno małych dziczków oraz kotków. Pięknie tam jest taki spacerek dobrze robi :)


Mam do was jeszcze jedno pytanie a mianowicie Czy chcecie konkurs z designem ? ponieważ dostaję pełno propozycji a nie mam czasu robić wszystkim ;c 

Więc papa !:) 


17 komentarzy:

  1. jak ja dawno nie byłam w zoo !
    mons-monss.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, konkurs to dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już dłuuuuugo nie byłam w zoo heh
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kilka lat w zoo nie byłam :o


    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też muszę się wybrać do mojego zoo, bo dawno tam nie byłam. ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam w zoo w Chorzowie podczas wakacji, i ogólnie jak bywałam w zoo to tylko w lecie, ale nigdy w inną porę roku. Jednak może uda mi się wyciągnąć rodziców przez weekend z domu właśnie do zoo ^^

    immortal-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie nie bzo w yoo! Musye to w ktrzs weekend nadrobi ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już obserwuję i czekam teraz na ciebie :)
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog i naprawdę super się go czyta ! Będę tu wpadać cześciej ! :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij a ja się jak najszybciej odwdzięczę tym samym ! :**
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :-) Tegoroczna jesień jest cudna do fotografowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo daaaaaaaaaawno byłam w zoo.:C ładne zdjęcia :*
    ŚWIETNY BLOG! OBSERWUJĘ!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog :)
    zapraszam na
    http://shinybluejeans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zoo są fajne :DD lADNE ZDJĘCIA :p

    Zapraszam --> 10vee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudownie :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog bardzo ładny wystrój strony :) Obserwuję + zapraszam do mnie i liczę na rewanż http://whynotfashon.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!