4 września 2013

I znowu się zaczyna ...

Cześć pysie ! :*
Znowu się zaczęło , prawda ? wstawanie wcześnie rano , tona nauki , kartkówki , sprawdziany , znienawidzone lekcje  jak i te ulubione ... Ja bardzo długo byłam nastawiona miło , bardzo miło na szkołę ale teraz kiedy tylko zobaczyłam mój plan lekcji ( już na serio nie chodzi o to że codziennie 6 godzin.) i spojrzałam że mam innych nauczycieli niż w zeszłym roku , i szczerze ? zmienili się na gorszych , wolałam moich dawnych , no ale cóż takie życie , niestety musimy wytrzymać ;) mam zamiar w tym roku również mieć średnią z paskiem ^^ W dodatku moje urodziny wypadają w rozpoczęcie roku szkolnego! masakra.

 Jeszcze raz przepraszam za to że filmiku nie było dlatego chociaż wkleję wam jakieś zdjęcia , chciałam ich zrobić więcej ale uznałam że to bez sensu ...
zeszyty-emipk
kupiłam jeszcze tak zwany '' PukaPad'' i szczerze bardzo mi się przydaje , a zwłaszcza to że te ''od dzielniki '' są takie że tak jakby można do nich coś włożyć :)

+ Oczywiście zapomniałam wam podziękować za tyle obserwatorów i wyświetleń bloga ! 
Jeszcze tylko was troszkę i wybiję 200 <3 kochamkochamkochamwas ! ;* 

A wy cieszycie się że już się zaczęła szkoła ? 

11 komentarzy:

  1. Śliczne zeszyty. Hahah, kto się cieszy, ten się cieszy ;-; ja nie.

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi na szczęście nauczyciele się nie zmienili .. :)
    b.ładne zeszyty :)

    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam do komentowania ☺ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. o to są te zeszyty w kwiatki ♥ widziałyśmy je w empiku razem z Blue i co druga osoba je kupowała :D śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg <3 Mery mi skomentowała post ! :) NIE WIEŻE MOJE JEDNE Z NAJ BLLOGEREK <3

      Usuń
  4. Zapraszam: http://follower-of-fashion.blogspot.com/ Prosze o obserwowanie bloga i miłe komentarze.Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zeszyty, mam takie w kropeczki. ;3
    Bardzo ładnie u Ciebie. *.*
    Obserwuję. Liczę na rewanż.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnego bloga ! <3
    Obserwujemy? Jak coś to pisz u mnie w kom.
    Zapraszam:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny blog <3
    Już jest weekend na szczęście :)
    http://franki13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post!
    Obserwuje i licze na to samo:)
    klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!