30 września 2013


Hei pysie! 
Znowu poniedziałek teraz będziemy tylko czekać na weekend chociaż mój pierwszy dzień po weekendzie jest lekki , lajtowe lekcję więc ok chociaż siedzę w szkole od 8:00 do jakiejś 15:45 ...
Wy też już macie tyle nauki , co lekcje ogłaszane sprawdziany , kartkówki u nas na szczęście nie pytają a do tablicy to właściwie lubię podchodzić bo jakieś jak na razie mamy  dość łatwe  tematy :)
Chciałam wam jeszcze wspomnieć że teraz przez jesień blog będzie bardziej modowy choć nie tylko i posty będą częściej niż zazwyczaj ponieważ z >SARĄ< wybieramy się na zdjęcia z outfitami  więc mam nadzieje że wam się spodoba !





9 komentarzy:

  1. my dzisiaj mieliśmy święto szkoły, więc niee było lekcji !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tam było świętowanie dnia chłopaka :) świetny blog :) zapraszam do mnie :) http://niska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. my dzisiaj mieliśmy tez lajtowo z okazji dnia chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjęcia :)
    obserwuje :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nice blog :D
    Maybe we follow each other!?
    If yes , let me know when you follow me & i´ll follow back ;-)

    xoxo

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog, ja też obserwuję :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też cały czas ogłaszają sprawdziany :c

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie chociaż raz w tygodniu sprawdzian, do tego niezapowiedziane kartkówki i co druga, trzecia lekcja odpowiedzi... MASAKRA !

    nataliaa-blog.blogspot.com | nowy post tematyczny ! zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o świetne , podoba mi sie ten kot z tyłu ! :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!