6 września 2013

Co kupić?

Cześć Pyśki ! ;*
Dzisiaj mam dla was post w którym mam nadzieje pomożecie mi w dobrym wyborze dobrych butów ponieważ chciałam mieć jakieś lepsze buty , lepszej jakości i przede wszystkim wygodniejsze  , właśnie wygodą tutaj mam zamiar się kierować trochę bardziej niż wyglądem w skład butów które mam zamiar kupić wchodzą conversy ,vansy i nike air maxy. Wszystkie są ładne ale żadnych z nich jeszcze nie miałam i jakoś nie wiem które są najwygodniejsze :)
1.Są to zwyczajne białe tenisówki z firmy Converse , jak już bym je kupowała wybrałabym akurat ten kolor.
2. Nike air max z pewnością bardzo mi się podobają i podejrzewam że są najwygodniejsze , tutaj nie jestem pewna co do koloru bo są naprawdę przeróżne ale mam już upatrzone miętowe.
3. Vansy , nad nimi zastanawiam się najbardziej , są śliczne ale za razem słyszałam wiele opinii i najwięcej od Martyny że obcierają piętę więc do nich nie jestem przekonana ...

Dzisiaj weszłam na bloga i zastałam właśnie to o tutaj o góry , na liczniku obserwatorów pojawiło się 200 jejciu jak wam dziękuje każdy obserwator się dla mnie liczy i was bardzobardzokochakocham ! <3

Jakie buty polecacie ?

28 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podobają się converse:)

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam conversy i jestem z nich bardzo zadowolona :) kupuj conversy

    OdpowiedzUsuń
  3. conversy ;)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam conversy :) Idealne do szkoły :) W air max'ach nie będziesz mogła np. ćwiczyć na wf, a vansy nie są zbyt wygodne do biegania ;/





    Zapraszam na mojego bloga:
    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog <3
    Obserwujemy ? jak tak to zacznij i napisz u mnie , odwdziecze sie :)
    http://dyska20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ci polecam maxy naj naj naj

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym miała wybierać i być na twoim miejscu wybrałabym conversy ,ponieważ są modne ,ładne i wygodne . Ja za niedługo też będę miała ten sam problem !
    Zapraszam ,także na mojego blooga :
    http://vexyslife.blogspot.com/
    Zapraszam do komentowania i obserwowania :) Myślę ,że wam się spodoba ! .

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby nike air max powinny być najwygodniejsze, ja jednak jestem fanką wszelkiego rodzaju trampek i myślę, że wybrałabym Conversy :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. converse najlepsze!!! <3 ukochane buciki.
    śliczny blog, obserwuję..
    http://thenotebookandapen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem wielką fanką firmy Converse, więc właśnie te buty bym ci poleciła :)

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com na blogu jest banner Vintage Shop, czy w wolnym czasie mogłabyś kliknąć? Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Air max ;3
    super blog! fajnie się czyta twoje posty ♥
    obserwujemy? ja już!
    ----------------------------------------------------------------------
    PROSZĘ KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU! DLA CIEBIE TO KRÓTKA CHWILA, A DLA MNIE TWOJE KLIKNIĘCIE MA OGROMNE ZNACZENIE!!!
    ----------------------------------------------------------------------
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam conversy i vansy i szczerze to mowę ze vansy są lepsze , są bardziej wytrwale , a odbieranie zależy od nogi, mnie obcieraly a moja koleżankę w ogóle ! :) a jeżeli boisz sie ze cie obetra to wybierz model era, one maja wszędzie gorączkę ibsa miękkie na piciee i z tylu :))
    Co do airmaxow nie miałam ich ale moja przyjaciółka miała i była z nich mega zadowolona :)
    Mam nadzieje ze troszkę pomoglam bo sie troszkę rozpisalam ;D
    www.blogkinga.blogspot.com
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam air maxy (2 pary) i polecam są to najwygodniejsze buty jakie widziałam <3
    Jak dla mnie to nie za bardzo opłaca się brać trampki za tyle kasy.. :)
    OBSERWUJĘ
    http://zubraa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog ;-] jestem pierwsz raz, obserwuje i licze na revanż ;)

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kocham air maxy , polecam ! <3

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja osobiście mam conversy, które bardzo polecam, vasny są świetnie, ale tylko tak wyglądają, niestety szybko się niszczą;c w moim przypadku wybrałabym air maxy:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja polecam Converse i Nike. Sama posiadam dwie pary tych pierwszych i jedną parę drugich. Moja koleżanka ma Vansy i po dwóch tygodniach się rozwaliły. Converse i Nike to jedne z najlepszych butów.
    Fajny blog!

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym wybrała Air Maxy.
    P.S.
    Z skąd masz ten rysunek z galaxy włosami? Czy może go sama zrobiłaś? Odpowiedz pod tym komentarzem, bo u mnie blog jest w remoncie i nie ma jeszcze ani jednego posta. Z góry dziękuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie robiłam go sama , znalazłam go na stronie weheartit ;)

      Usuń
  20. Uła *u* Jakie boskie buty. ;3; Wybrałabym dwójeczkę! ;3;

    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. najlepsze i najwygodniejsze conversy air maxy też są wygodne vans nie polecam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie są cudne *.* jak dla mnie najlepsze buty to converse i powiem ci tyle że o niebo lepsze od vanse'ów :D ale jednak nic nie przebije nike :) jak dla mnie 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do mnie :) http://niska-blog.blogspot.com/

      Usuń
  23. Vansy mi sie szybko rozwaliły, convery mam rok i sie trzymają a air maxy koocham <3

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!