2 września 2013

► Back to school HOUL ◄


Hej pysie !
Dzisiaj mam dla was post z serii back to school powinnam zrobić to wcześniej ale nie miałam czasu :c ale dzisiaj też wybrałam się na takie małe zakupy do Focusa co prawda planowałam kupić sobie spódniczki bo mam same za małe , ale co się okazało nie było żadnych w moim typie i byłe strasznie drogie więc kupiłam sobię troszkę innych rzeczy ;)


bluzka , bluza - obydwie kupiłam w zarze ;) bo ciuchy z  tego sklepu najbardziej trafiają w mój gust tą w  kwiatki udało mi się kupić po przecenie i to dość dużej więc jestem zadowolona ! 


W ostatniej chwili zorientowałam się że nie mam skarpetek ani spodni totalna pustka ! zero ... Dlatego kupiłam sobie również w zarze rurki w ślicznych według  mnie kolorach i do jakiś spódniczek które ostatnio pokochałam kupiłam sobię takie zakolanówki ;) i 10 par skarpetek w C&A 



plus specjalnie dla was nagrałam dzisiaj filmik przepraszam ale jak zwykle blloger odmawia współpracy i nie chcę mi się znowu załadować ! zwariować można cóż moja praca i godzina przerabiania filmiku na nic ! :/ jestem strasznie wkurzona ale cóż za to wynagrodzę  wam to jutrzejszym dodatkowym postem ! 

i parę blogów na dziś <3

16 komentarzy:

  1. extra ! nie przejmuj się jeżeli nie ma flmiku szkoda ale wytrzymamy ale za to ma byc poscik jutro i sliczne te ciuuuuuuchy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciuchy! :))

    - lifestyle-lenny.blogspot.com -

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne nowości ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy :) Przykro mi z powodu filmiku ;(

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy <3 szkoda tylko, że najbliższą Zare mam oddaloną o 150 km :c
    tellmejules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham nosić bluzy, sama mam podobną w szafie :3

    Zapraszam do sb.

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię rzeczy z zary ;)

    nataliaa-blog.blogspot.com | nowy post ☺ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne rzeczy.też lubie kupować w zarze :D

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ciuchy :)
    Obserwuję

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna notka , ładne zdjęcia , fajnie też ,że kupiłaś sobie nowe skarpeeety ! Szkoda ,że nie wyszło z filmikiem !. Chętnie bym pooglądała !

    Obserwujemy ?
    http://vexyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie da się odtwozyc filmiku! Podaj jakiegos linka czy cos bo chcę obejżec xD
    Śliczne zakupy <3

    -----------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już zaobserwowałam i licze ze ty zrobisz to samo!<33 świetny blog!:*

    http://slodkanatuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. hihihi skarpeteczki ! ale mi sie tam podobają zakolanówki !

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!