2 lipca 2013

Czas na Działking !

hei , hei 
Dzisiaj przychodzę do was z postem już w wakacje ! Nie wierzę w to że już są w ogóle tego nie czuje , jakby miało się iść jutro do szkoły ... Z jednej strony fajnie bo wiecie to wakacje ! Ale z drugiej trochę gorzej bo szóste klasy odeszły wraz z moją przyjaciółką ;c no niestety takie życie ... Ale wolę starać się myśleć pozytywnie i cieszyć się z wakacji :) Na razie piszę ten post z działki :D Traktuję ją jako mój drugi dom bo jestem do niej bardzo przywiązana .... Jest świetnie ale oczywiście nie obeszło by się bez wspaniałego towarzystwa Kasi i Martyny ;) Taa nie ma to jak zgubić się w polu i się w nim chować przed samochodami ,  chodzenie co pięć minut na pustą działkę sąsiadów bo frisbee XD albo skakanie do wody :D Nie da się tego opisać :) Powiem wam tylko jeszcze że w czwartek dodam post  jak chcecie  o pakowaniu na kolonie !! To wszystko dzieję się tak szybko ^^ Teraz macie mały mix zdjęć :D


1. moja smakija na polu xd 2. wściekły łabędź :x 3. zacny convers Martyny xd 4.kwiat 5.kiwat 6.kwiat xd
  7.  brzydga ja : p  8. moje klapki i nogi hah kawałek bluzy :D 9. brzydga ja : p 


12 komentarzy:

  1. Napisz ten post o pakowaniu ♥
    Nie jesteś brzydga , jesteś słiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jag ty jesteś brzydga to jaka jam jestem ? xd

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://my-life-my-book.blogspot.com/ - obserwacja = obserwacja ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna =) .
    Zrób , może ten post o pakowaniu .
    + Obserwujemy ?
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób ten o pakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej a może proszę proszę FIlMIK o pakowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z tobą myśle że filmik były naj ;D

      Usuń
  7. To super przygody a może tak filmik jakiś?
    marrrrikblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. loffam ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę o pakowaniu,fajny miks
    ale wyglad bloga to ty masz cudny


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu piszesz w pres. Contin. +ing?

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!