13 czerwca 2013

Pytania&Odpowiedzi ♥

hejoł ♥
Jak pewnie domyśliliście się po tytule dzisiaj odpowiem na wasze pytania :D
Te wszystkie z komentarzy , i z emajla xd Już tylko brak 3 obserwatorów do 100 ! Dziękuje wam ♥ Może zrobię jakiś konkurs myślę na razie tylko o takim z desingiem bo mam dużo pytań na ten temat :3 To zaczynamy ! ;)


1. Mieszkasz w Polsce?
tak  :p 
2 Co lubisz jeść najbradziej?
♥ zależy na co mam ochotę ;3
3Ostatnio otrzymana przez Ciebie rzecz? 
 Nie pamiętam :C xd
4.Jakie jest Twoje największe marzenie?
 Za dużoo ;]
5.Co skłoniło cię do blogowania ? 
 Raczej kto , Lucy ;*
6. Twój ulubiony wykonawca (chłopak)
 Justin Bieber <3<3<3
7.Ulubiony serial? 
 Violetta :*
8. Masz suchą czy tłustą cerę?
 Trudno stwierdzić , ale raczej mieszana . 
9. Odwiedzasz blogi swoich czytelników ? 
 Oczywiście :)
10.  Twierdzisz że twój blog jest sławny?
 Nie ;>
11. Ile masz obecnie wyświetleń na blogu ?
 4300 chyba :D 
12. Jaki będzie następny post? 
 taajemnica *o* 


Wiem wiem dużo tych pytań nie było :D ale okej NAPISZCIE CZY CHCECIE TEN KONKURS Z WYGRANYM DESINGIEM ! ! ! 
                         




38 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi. ;D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhmmmm tajemnica ♥♥ POST POST ŚWIETNY :) c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej infotmacji na moim blogu: need-your-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super byłby konkurs z desingiem chętnie wzięłabym udział, bo twój desing jest super:)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już obserwuję liczę na ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Chciałam Cię poinformować, że na moim blogu aktualnie odbywa się rozdanie. Do wygrania są bony i okulary od Firmoo. Zapraszam do udziału! (przepraszam za spam)

    http://blog-avalon.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odpowiedzi :D Lucy to świetna blogerka, jednak ja poznałam ją po tym jak założyłam bloga. Czyli dość niedawno :3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog, świetne posty <3 zapraszam do mnie: http://vausse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post ;)
    Ciekawe odpowiedzi!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie zrób taki! ;D śliczny blog ;3 zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście, zrób ten konkurs! :) Fajny post, lubię takie bo dzięki nim możemy się coś dowiedzieć o tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrób taki konkurs :)

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że konkurs fajny. Fajny blog ;)


    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi wszystko jedno z konkursem ;-; I tak nie biorę udziału - nigdy udziałów nie biorę. xD Ale sam pomysł fajny. :D

    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog bardzo mi się podoba :))
    jaka to czcionka na zdjęciu ?
    jak byś mogła napisac to na email : ninam.onet.pl
    z góry dziękuje :)
    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejkuu jak tu u cb ładniee *.*
    http://schowajmniepodlewepluco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczny wygląd bloga <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    niksa-niksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne odpowiedzi ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne zdjęcie anitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie tu masz :) Zrób konkurs na desing :)
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam cerę mieszaną- nie wiadomo co z nią zrobić xD
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam!
    Poznaj życie księżny pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tylu obserwatorów ^o^
    Zrób ten konkurs c:
    Podziwiam cię, że przyznajesz się że lubisz Biebera.
    Chociaż też ostatnio się przyznałam i to na fb ;// xd

    Obserwacja za obserwację? Odpisz u mnie c:
    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog, gratuluję wszystkich obserwacji :D

    Obserwuję :) Liczę na rewanż xD
    http://axlowa12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy blog.
    Będę wpadać częściej + obserwuję i liczę na to samo =)

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post :) Obserwujemy, jak tak zacznij ;3

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe odpowiedzi :)

    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie posty :)
    Ciekawe odpowiedzi :3
    Ja w Irlandii też oglądam Violettę :D

    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam czytać takie posty :3
    Ciekawy blog... wydaje mi się, że widziałam już gdzieś ten nagłówek... :o

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo bllogerek ma takie nagłowki .. ja swój zrobiłam sama

      Usuń
  29. Fajny blog, lubię takie! Powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    Zapraszam do mnie! :)
    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. A i możesz zdradzić jak zrobiłaś że pasek zakładek jet zawsze u góry? Jeżeli jest to pokazane na jakiejś stronie podaj linka :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Sliczne zdjecie i super odpowiedzi!!! Super naglowek ale mnie osobiscie podobaja sie inne :D Mam do ciebie bardzo wazne pytanie jak zrobilas ten pasek na gorze i jak zmniejszylas odstep pomiedzy gadzetami ? Jezeli odpowiesz na moim blogu bede ci bardzo wdzieczna !!
    Pozdrawiam z Holandii
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny nagłówek. Ciekawe odpowiedzi ;3

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. dałam ci follow lliczę na rewanż :* :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne odpowiedzi.
    Obserwuję ;)

    szalone-moje-zycie.blogspot.com | Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. SUper bloog a szczególnie podobają mi się zdjęcia śliczne *.* ZAPRASZAM: http://lifebysophia1.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zrób jeżeli masz chęci ;)
    Obserwuję + liczę na to samo

    hurt-others.blogspot.com
    Nie znosisz prawdy? Nie wchodź..

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!