22 czerwca 2013

Holidays is coming ☼

hei ludzie ! ;3
Nie wiem jak wy ale ja już jestem myślami na wakacjach *_* Czuję to coraz bardziej , jest gorąco , temperatura sięga powyżej 10 stopni : o  Jeszcze tylko jeden dzień szkoły mam :) W poniedziałek nasza klasa jedzie na podchody i nie mamy lekcji , we wtorek jadę do ortodonty , a w czwartek mają zakończenie 6 klasy i nie idziemy na lekcje ;) ajć chce już wakacje ! Nie mam jakiś obfitych planów takich jak zeszłogo roku ;) Ale to czego nie mogę się doczekać w tych to kolonie i działking < 3




kombinezon - C&A | kapelusz - house | torebka - Clarie's 


50 komentarzy:

  1. musze miec ten kapelusz :) UWIELBIAM CIEBIE :*********

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kapelusz! Jak i zdjęcia.

    Wpadnij

    zuzikks.blogspot.com

    Jak się spodoba to może zaobserwujesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool Foto ;)
    Wiesz ?? ♥♥ Buziaki pani bieber :)
    tweety-muaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie to ja juz mam wakacje :D swietnie wygladasz i ladne zdjecia ;> ogolnie od razu mi sie spodobal wyglad bloga :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog i zdjęcia ;] Też jestem już myślami na wakacjach ;]
    http://wicy1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog ; )
    Zapraszam do mnie ;
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super strój!!! świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia i strój.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    wizia-wiziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetny blog ! będę tu zaglądać teraz częściej ...
    masz bardzo fajne pomysły na niego :) !
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :)

    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, przejrzyste zdjęcia, ciekawie piszesz, świetny wgląd. Co nam jest potrzebne? Tylko bądź <3 Pozdrawiam

    i zapraszam:
    pampise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. jej ja już dawno tylko o wakacjach myśle :d a tu już tylko tydzień!

    Obserwuję

    http://w333ronikabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nota,fajny blog.
    Zapraszam do mnie :)
    http://nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super fotki :)) ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już do szkoły nie chodzę bo nie ma po co :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://daisy-music-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. napisz do mnie na maila to ci poprawię ten nagłówek bo widzę że ci coś on nie wyszedł
    unkaaa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz ślicznego bloga !
    peppermint-september.blogspot.com Mam nadzieję, że zajrzysz na mojego bloga. Dopiero zaczynam, ale marzę o tym aby znaleźć czytelników, którzy będą regularnie czytać mojego bloga! Jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kaapelusz!!!


    obserwuje i czekamn a cb!!!



    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kapelusz! Obserwujemy? ja już :))

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie piszesz *.* piękne zdjęcia ;)
    zapraszam do siebie ;)
    http://ambrosio-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. super piszesz :) piękne zdjęcia♥ obserwuje i licze na to samo ;)
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny kapelusz ;)
    http://nika-and-kosia.blogspot.com/ <--- zerknij tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kapelusz :D
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej :) Masz cudowny wygląd bloga! Po prostu zakochałam się w tym miejscu i zapraszam serdecznie do siebie ♥ Oczywiście obserwuję i życzę cudownych notek :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Może by był ładny blog, ale skopiowałaś wygląd od Lucy. Blogerka nie powinna kopiowałaś od kogoś, to karalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ja niby skopiowałam? powiedz mi ? bo nic takiego tutaj nie widzę -,-

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  32. Hej!
    Zapraszam Cię na stronę z darmowymi obserwatorami i lajkami: http://stayfamous.pl/
    oraz na grupę blogerów na facebooku: https://www.facebook.com/groups/145213998999047/

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia i piękny wygląd bloga *-* i ogólnie ciekawy i fajny blog zapraszam do mnie do zaobserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz super blog, świetny wygląd, ciekawie piszesz i jesteś śliczna *-*
    Obserwuję :3
    Zapraszam do mnie http://julie-juuliee.blogspot.com/ zaobserwujesz? skoomentujesz? będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale ty jesteś śliczna *o* I ogólnie masz śliczny wygląd bloga :))

    http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny kombinezon < 3

    swiat-wedlug-wikii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej ;*
    wspaniały blog ;*
    zapraszam do siebie :
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    obserwujelizę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny wygląd bloga, jesteś bardzo ładna i masz świetny styl i radzę ci zablokować anonimowych komentatorów bo widzę że komentują i pewnie nie za mili są tak jak u mnie ;c
    zaobserwowałam cię na blog lovin i na google obserwatorzy mam nadzieję że się odwdzięczysz ale nic na siłę :D na pewno zostanę tu dłużej ♥
    milky-wey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. jak ktos napisze ci jakiegos hejta albo zroci uwage to ususwasz,nie?. blogowanie to nie tylkoe komentarze typiu:OHH jakie sliczne pieknie siiuper post" tylko rowniez wyrazanie ze cos sie komus nie podoba a ty to usuwasz ale zenada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ? :o a kto powiedział że tan były hejty? :/ Z resztą wiesz ja wole szczerą krytyke niż nieszczera prawde.

      Usuń
  40. bardzo ladny design :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie martw się hejtami i rób swoje ! :D
    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie na: peppermint-september.blogspot.com
    Dopiero tak naprawdę zaczęłam, ale marzę o tym aby znaleźć swoich prawdziwych czytelników. Jeśli mnie zaobserwujesz to napewno się odwdzięczę (napisz tylko w komentarzu no i przy okazji skomentuj post! :3)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny kapelusz :)
    Zapraszam:
    cutebeautylovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny blog, oczywiście zostaję na dłużej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? : )

    OdpowiedzUsuń
  44. no wkacje już są <333
    świetny kombinezon ;3
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!