8 czerwca 2013

Favourites Blog's ♥♥♥

hei hei ! ♥
Ten post jest o moich ulubionych blogach , czytam ich o wiele więcej ale te wam są moimi ulubionymi ;)


L U C


Właściwie to dzięki niej założyłam tego bloga . Uwielbiam czytać tego bloga , opowiada ona o swoim codziennym życiu w Norwegii , jej blog jest świetny . ! Chyba już większość osób ją zna . ♥




Sama nie wiem czemu ale lubię czytać jej bloga . Pewnie przyciąga też urok tego bloga Weronika robi przepiękne desingi są bardzo przejrzyste robi je też dla Lucy opisanej wyżej :) Zdobyła sławę także dzięki niej , ale w końcu coś w tym blogu jest takiego przyciągającego ;)



Jest to blog zaprzyjaźnionej blogerki i nie , nie czytam go dla tego że to blog przyjaciółki , czytam go wyłącznie dla tego że jej posty są bardzo ciekawe i są naprawdę o różnej tematyce :) Zapraszam do obserwacji tego bloga bo warto :3



Jest to także blog przyjaciółki :) Piszę ona bardzo ciekawie , ma świetny styl oraz pomysły na posty 
Blog co prawda ciągle zmienia styl pisania ale to i nawet dobrze próbować czegoś innego :D
Gdyby posty pojawiały się trochę częściej byłby to idealny blog ;3 

----------------------------------------------------------------------------------------

Chciałabym wam bardzo bardzo podziękować również za +90 obserwatorów na blogu i prawie 60 na bloglovinie ! <3 




28 komentarzy:

  1. Fajny post ! Kiedy dodasz nowe swoje focie? <:3 nie moge sie doczekac !

    OdpowiedzUsuń
  2. widze że nowy desing hehehe!!! :):):):)(:

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki ;)
    ;-) Świetny pościk i zgadzam się z komkiem powyżej kiedy nowe zdjęcia ??
    ☺☺ ;3
    tweety-muaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaa też kocham bloga Lucy <33 bardzo fajny blog pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Weronikę i Lucy znam, reszty niestety nie kojarzę. ;) Dziewczyny mają ciekawe blogi ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czytam tylko dwa pierwsze o dwóch pozostałych pierwsze słyszę x_x

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post. Obserwuję. ;D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czytam tylko dwa pierwsze. Ja też dzięki Lucy założyłam bloga.♥

    Mam pytanie kto robił ci grafikę na blogu.?:)
    Odpisz na mój e-mail. agusiaaaa.17@gmail.com

    Obserwuje i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  9. znam tylko Lucy i Weroniki blogi, ale chętnie odwiedzę również bloga dziewczyn, których nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham Lucy najbardziej :P i jeszcze taką Angelika's place polecam <3

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też czytam niektóre z nich:)zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czytam rowniez te blogi ;)
    Geeenialny blog i bardzo fajny post <3
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja znam tylko dwa pierwsze ! ;P
    Ale cóz zaraz spojerze na te dwa
    miło mi będzia jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko dwa pierwsze, ale za minutkę poznam resztę. Masz piękny wygląd, aż zazdroszczę *.* Pozdrawiam :*
    +Obserwuję.

    one-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja znam 2 pierwsze ^^
    Fajny blog.

    obserwujemy na bloglovin ? ja już ;)
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog :) znam 2 pierwsze i tez czytam. obserwuje na bloglovin i licze na to samo :P

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, bardzo fajnie piszesz!
    Zaobserwowałam go i zapraszam do obserwowania http://forever-young--life.blogspot.com/ bloga (to nie jest mój blog, ale ta dziewczyna ma talent i cieszyła by się z obserwacji więc BŁAGAM!)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię blog Lucy :)
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Być może będę wpadać tu częściej, fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. krótko i na temat o ulubionych blogerkach, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie czytam zadnej z nich tak ze dopiero teraz pozagladalam na ich blogi :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam tych dwóch ostatnich blogów! :3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej!
    Naprawdę bardzo fajny blog! Ładny nagłówek. Zapraszam do mnie:
    Kate-kaatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Lucy również jest moją ulubioną blogerką :))

    http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. czytam tylko 2 z tych blogow ;)

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale to, że lubisz Lucy nie oznacza, że masz po niej wszystko zgapiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ! Masz nawet tą samą favicone i desing !!!

      Usuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!