4 czerwca 2013

BLOGLIVIN ┼

Cześć Kochani <3
Chyba każdy już wie że ''podobno'' ale raczej ''na pewno'' nie będzie już Google Readers czyli Obserwatorów Bloga ...
Też się zawiodłam bo tyle pracy i wszystko stracone ;c Dlatego założyłam sobie BLOGLOVINA .
Dzisiaj bardzo mnie zaskoczyliście gdyż dodałam obrazek z bloglovinem to od razu mam 20 following na nim ! Jesteście cudowni ;* Więc jest on oznaczony takim znaczkiem
On przeniesie was na mój profil na nim i poprzez niego możecie dalej obserwować mojego bloga :) 
PAMIĘTAJCIE JEŻELI CHODZI O BLOGLOVINA TAM TEŻ PRZYJMUJĘ OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ ! :3
Dobrze macie tutaj małą instrukcję jak zaobserwować mojego bloglovina ;)


Myślę że się doczytacie a jeżeli  nie to napiszę tutaj :
●KLIKNIJ NA TEN OBRAZEK (ten niebieski)
●PRZENIESIE CIĘ NA STRONĘ BLOGLOVINA
●TAM KLIKASZ OBRAZEK '' FOLLOW ''
● I GOTOWE ;)
● PAMIĘTAJ ŻE ZA FOLLOWING REWANŻ :D
------ PROSZĘ TYLKO NIE OSZUKUJCIE------
------------------------NAPISZ W KOMIE ŻE OBSERWUJESZ NA BLOGLOVINIE------------------

........................................................................................................................................
Post jest inny niż zwykle , ale nabrałam dużo pozytywnej energii i już mam pomysły na następne posty !! ;*
Do następnego ! <3<3<3


20 komentarzy:

  1. Super super post ! Jak zwykle <.3 Jesteś moją naj ulubioną blogerką !!!!
    Ja już zaobserwowałam , ale nie muszę mieć rewanżu !
    KC OLIVE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Usunięcie Google Reader według mnie jest to niepotrzebne i tylko utrudniające blogowanie bloggerkom i bloggerom. Można się przyzwyczaić do Bloglovin'. Pozdrawiam i oczywiście obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już obserwuje na bloglovin <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak dodać ten obrazek na bloga bo nie wiem ? Dodałam napis ale nie mam obrazka. \
    Śliczny blog.

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tutaj !!!
    Tez zalozylam Blogvina :) I stosuję taką samą zasadę jak ty :-D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie , spokojnie , na razie obserwatorzy zostają :)

    Obserwuję przez bloggera i liczę na rewanż :)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny post ! Przynajmiej teraz wiem jak można Ciebie obserwować nie poprzez bllogera

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post <333 Jestem tu pierwszy raz i baardzo mi się tu podoba ! :**
    Zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze sb zrobic ten bloglovin. ;)
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Będą obserwatorzy bloga! Dokładnie poczytajcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mylisz pojęcia jak większość blogerów. To co masz po prawej stronie to jest GOOGLE FRIEND CONNECT, a mają zlikwidować Google Readers - nawet tego nie używasz ; ))

    Dlatego obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog :)
    zapraszam !
    obserwuje i liczę na to samo !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę google readers :/ Obserwuję :D
    need-your-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy new post ?? ☺☺
    ;3
    tweety-maua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam bloglovin, obserwuje cię na nim.
    Zapraszam do siebie : margarett-world.blogspot.com
    Świetny wyglad bloga, zazdroszczę. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miłe słowa, obserwuję Cię i na blogu i na bloglovin. :)) Mogę jeszcze polubić na fb jak podasz link. ;) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi sie wydaje że tego nie usuną ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Myśle ze to zostanie , tylko szum .. ;p

    milo mi bedzie jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!