7 maja 2013

Pjis and paski. ♥


Cześć misie *o* 
Post robię posta na prośbę czytelników . 
A mianowicie o leginsach ;D
Tak tak o tych leginsach c:

Ja swoje kupiłam wiem że w Focusie ale dokładnie to nie pamiętam :D hehe


----------------------------------------------------------------------------------------
MAJÓWKA
Więc nie było zbyt bajkowo gdyż pierwszego dnia złamałam rękę a drugi cały przesiedziałam na izbie. 
3 dzień był lepszy wybrałam się już z gipsem na wyspę młyńską ;D ogl. całą majówkę przesiedzieli u nas Ciocia z Wujkiem oraz moim 5 letnim kuzynkiem ze śląska :D Ajaj jak miło tak się spotkać raz na rok :D 
Śmiesznie strasznie było hehe. Ciągle się wygłupialiśmy i śpiewaliśmy albo Cztery Łapy lub Kto dogoni psa hahahahxD Trochę zdjęć będzie mam nadzieje w następnhym poście bo jakoś nie chce mi się zgrywać hehexD
------------------------------------------------------------------------------
BARDZO BAFRDZO POZDRAWIAM MARTYNKĘ I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ''SIOSTRO'' WIĘC TRZYMAJ SIĘ I NIECH JUSTIN BD Z TOBĄ ! :D
I krótki wiersz wymyślony przeze mnie. :D
6 maj dla Martynki
ISTNY RAJ XD
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJII URODZIN ! <3






13 komentarzy:

  1. Ładne są! Tez sobie chciałam kupić takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny blog i fajny post <3
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj szybko nowego posta ! :D
    Zapraszam do siebie ''Emi Kami Blog''

    OdpowiedzUsuń
  4. no majówka na izbie przyjęć :)

    śledzę twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu. to średnia ta Twoja majówka ..
    Kurde, te legginsy za mną chodzą, muszę sobie w końcu takie kupić !!!
    Obserwuję i liczę na to samo :D

    t-a-i-k-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ej daj już kolejnego posta ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty :)
    Obserwuję :)

    mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog!
    obseruję <3
    jeżeli ty też napisz komentarz <3

    zapraszam na mojego bloga ( jest konkurs!!!)


    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie same ;p
    zachęcam do obseracji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie w paski super !
    + Obserwuje i liczę na to samo .
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię biegać. Wolę rower :D
    Zapraszam do mnie. Jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!