27 maja 2013

Ask , ask me for all :3

Heii Ludzie ♥ !!!
Jeny ostatnio w ogóle nie mam weny i pomysłów na posty , chociaż teraz w piątek idę z Matyldą i Martyną na zlot Beliebers ♥♥♥ A w sobotę wybieram się na taki większe zakupy więc będzie o czym pisać :)
Ostatnio dostałam e-mile od mojej '' fanki '' OMG ludzie ja mam dopiero 73 obserwatorów i już fanki jeeny :) Oczywiście bardzo ucieszyła mnie ta wiadomość ...
W tym mailu spytała się mnie również czy można mi zadawać pytania - Ależ oczywiście na  e-mile możecie zawsze wysłać różne pytania a ja odpowiem na nie w postach lub przez wiadomość ;3 
Okeeej , Ten post poświęcony jest do tego żebyście mogli się mnie o coś zapytać :)


ZOSTAW PYTANIE POD POSTEM ,
 NA WSZYSTKIE ODPOWIEM :)

możecie pytać się mnie również na moim ASKU :3 to na tyle Bajj ;]

12 komentarzy:

  1. Mieszkasz w Polsce? / madzia
    madziuuuuuuuuuu.blog.blogspot.com zapraszam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia o co zapytać, więc zaproszę Cię do mnie :)
    http://cover-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanki dobra rzecz, chociaż ja miałam tylko jednego maila, w którym było czy możemy sb przez pocztę jakieś rzeczy wysłać. xDD

    Hmm... jakie by tu...
    o!
    Co lubisz jeść najabradziej? :3
    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Osatnio otrzymana przez Ciebie rzecz? :):):):):):):):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blogg <33 Świetna grafika , bardzo ciekawie piszesz :)
    Zapraszam do obserwowania, komentowania i po prostu czytania ! :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcie ! <3 Fajnie, że idziesz na te zakupy, będziesz ogła napisać posta ^^ Ja już obserwujęę <3 :*
    http://galetasdulces.blogspot.com/
    zapraszam *O*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bylam nie dawno na zakupach i jestem zadowolona ; ) JA juz obserwuje : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie jest Twoje największe marzenie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie ;)
    Zapraszam serdecznie na nowego bloga http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na post o zakupach . Obserwuje i licze na rewanż modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam pierwszy wpis i już mam ochotę na kolejny :). Bardzo ciekawy blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę masz fanki ♥
    pytanie.... może..
    Co skłoniło cię do blogowania ?



    http://happyisad.blogspot.com/

    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!