11 maja 2013

Aktywny weekend + zmiana fryzury :3

hei miśki ;*
Weekend zapewne kojarzy wam się z odpoczynkiem , leniuchowaniem itp.
Dla mnie jest to jednak czas żeby wziąć się za siebie i trochę poćwiczyć :D
Ja mianowicie zaczęłam biegać w soboty oraz niedziele.
Dzisiaj akurat pobiegałam z Tweety >JEJBLOG< biegałyśmy chyba z godzinę ;3
     


Może niedługo zrobię posta o bieganiu ( Jeżeli tylko będziecie chcieć )
Drugą częścią weekendu mianowicie jest nauka .
Nie ukrywam że to gorsza część ;/
Ogółem jest to czas żeby pouczyć się na sprawdziany , kartkówki.
Tutaj chyba każdy wie o co chodzi :c


Jak widzicie mój weekend to nie tylko czas na odpoczynek :p 
A wasz weekend , jest aktywny?


Przechodząc do drugiej części posta czyli zmianie fryzury :D 
Tak , tak jeszcze jej nie zmieniłam ale planuje :3
Do fryzjera idę w czwartek ( po ortopedzie)
Mianowicie ścinam włosy oraz grzywkę. 
Chyba każdy z was zna bloga Lucy , będę mieć fryzurę taką jak ona postanowiłam dać fryzjerce jej zdjęcie żeby wiedziała co robić z moim włosami ;D Fryzur Lucy miała pełno ja wybrałam taką :

A wam podoba się ta fryzura?:) 






27 komentarzy:

  1. moj weekend jest bardziej bierny!
    nie znam lucy ale fryzura cudna
    zrob posta o bieganiu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia i fajny weekend. Ciekawa jestem nowej fryzurki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też powinnam się wziąć za siebie :) Ładnie ci ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia.
    Ja też niedługo jadę do fryzjerki :)
    Obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :) ja niestety właśnie już muszę wracać do nauki ;<

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będzie Ci w tej fryzurze bardzo ładnie :)
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że będzie Ci pasować w tej fryzurze :)
    Tolerujesz obserwacje za obserwacje ? Jak tak to zapraszam do wzajemnej obserwacji ! Daj znać czy obserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że do twarzy będzie Ci w tej fryzurze. :)
    Ja oczywiście już obserwuję, liczę na rewanż. :>

    Dziękuje za miły komentarz na moim blogu. :)
    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. NA początku myślałam że Lucy to ty ! Jesteście prawie takie same / Amy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta fryzura jest bardzo popularna q Ale ładnie Ci bedzie; p
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. każda dziewczyna już ma grzywkę na bok po prostu :D
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja juz obserwuję teraz Ty ;* Śliczna jesteś! <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog. :D
    Obserwacja za obserwacje.? -Ja obserwuję. Napisz u mnie jak zaobserwujesz. :)

    http://alaa-allaa.blogspot.com/

    Mam pytanie mogłabyś powiedzieć kto robił ci grafikę na bloga.? Pozdrowionka. ! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafikę robiłam sama i dziękuje :D

      Usuń
  14. Fajny ten pomysł ze zdjęciem Lucy:)

    ---------------------------------------
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    http://life-variations-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię czytać bloga Lucy, ale to nie znaczy, że nie czerpię z jej bloga inspiracji na nowy post

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. taak fajna ;))

    jestem jak najbardziej za aktywnym spedzeniem wolnego czasu! ♥
    +Fajny blog. Może wzajemna obserwacja? Jak tak to zacznij i odp u mnie, żebym wiedziala ;))
    http://dusiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna fryzura ;)
    Ps. równiez obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super fryz będzie ci pasować obserwuję zapraszam do mnie :1fashionglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna fryzurka :) i ślicznie będziesz wyglądać, choć teraz też jesteś piękna! :**

    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. w tej i w tej brzydko, a nawet lucy nie przypomina. -,-

    OdpowiedzUsuń
  21. fryzurka fajna ^^
    zapraszam do mnie -> chocolates-and-jelly-beans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!