9 kwietnia 2013

Tag : 40 przypadkowych pytań :)

HEJOOOSZKY. :***
Dzisiaj przygotowałam dla was tag 40 przypadkowych pytań.
Mam nadzieje że się wam spodoba ! zapraszam do czytania. :*

  <--- CO TO JEST? XD



1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
♥ W szkolee. :)
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.
♥ Niee? xD
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
♥ymm tak , długopis.
4) Czy masz na sobie skarpetki?
♥ nooom ;)
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
♥ Nie ;c
6) Czy jest Ci gorąco?
♥ niee :D
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
♥ Socekkk pomarańczowy. :*
8) Co ostatnio jadłaś?
♥ Pladzgi XD
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
♥ Na zebraniu Wolontariatu. :)
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
♥ Gość? To Cioocia. :D
11) Czy tesknisz za kimś teraz?
♥ Tak :c
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
♥ Spanie . <3
13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
♥ Aleee co który? Który chłopak? :) xD to chyba Marcel i Gracjan XD
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
♥ Nic. ;D
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
♥ Maaam :* FAPILLON ( taka różowa butekeczka )
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
♥ I to ile raazy :)
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
♥ W szkole jescze :)
18) Czy masz opalenizne?
♥ Jescze coś tam z Chorwacji zostało :D
19) Czego teraz słuchasz?
♥ Justin Bieber - As long as you love me , BTR - like Nobady's Araund
20) Czy kolekcjonujesz cos?
♥ Kase :* xD xD
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
♥ Ymm , niegdy?
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
♥ STO TYSIĘCY678986677 RAZY !
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
♥ Kiedy bdz. xD
24) Lubisz ostre przyprawy?
♥ Zaleeeży :D
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
♥ Wieczorem - wczoraj :D
26) Czy jesteś bogata?
♥niee.
27) Jaka jest u Ciebie pogoda?
Ogółem to mam zaciesz bo słońce świeci nie ma śniegu  i jest na plusie temperatura ! :*
28) O której godzinie budzisz się rano?
♥ 6.30 :D
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
♥ nwm . :D
30) Jaki masz dzwonek w tel?
♥ Zależy na kogo :D
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
♥ NUUUM <3
32) Ile masz rodzeństwa?
♥ nie mam :c
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
♥ Laptop :)
34) Co planujesz dziś robić?
♥ Odpoczywać :)
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
♥ 2 dni temu .
36) Jakie jest twoje ulubione radio?

37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
♥ nie wiem ;c
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
♥ Niebieeski. :D
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
♥ Zasypiaaałam .
40) Czy masz zwierzęta?
♥ Taaaaaaak :* Kota <3 <3

COŚ WAŻNEGOO ! (na dole)
To koniec tagu .
Jak Widzicie Blog się Ciągle zmienia , nie moge się przyzwyczaić do jedneg nagłówka ale reczej ten zostanie na dłużej :) 
Może zapowiem coś że jak będzie jakoś 150/100 obserwatorów to zapowiada się KONSKURS WIĘC SIĘ POSTARAJCIE. ! nie powiem jescze na co ale będzie. 
JESZCZE Polece wam bloga Tweety :) >>KLIK<<

okeeej może jescze troszke zdjęć. :D






A wam podoba się nowy wygląd Bloga? :) 

 OBSERWUJ KOMENTUJ JA SIĘ ODWDZIĘCZE ! ;*

13 komentarzy:

  1. Ale fajny ten post :)
    Zaobserwowałam twój blog, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pościk ;) I blog również
    Obserwuje i licze na to samo.;*
    Zapraszam-> http://aatyskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny TAG, też mam niebieskie oczy!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutki blog :3
    Bardzo ładnie Ci w okularach ♥
    Obserwuję i liczę na Ciebie ;)

    oiksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha , świetny gify! :) Obserwuję, teraz twoja kolej !

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Siema nooom Nuttellowa ;3
    ;) Dzięki za polecenie i ...
    Słicznaa jesteś BFF ♥ LoFFam cie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNE GIFY! :)

    Zapraszam, dopiero zaczynam. Dodałam komentarz i kliknęłam obserwuj,liczę na rewanż ♥
    Jeśliby byłabyś zainteresowana współpracą, polegającą na umieszczeniu mojego, a ja twojego bloga w polecanych, napisz mi w kom♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne odpowiedzi :D obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :)
    Obserwujemy.
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne zdjęcia.; ) Jesteś bardzo ładna.*.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne masz Gify.
    Obserwuję i liczę na to samo.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zajefajny post! oczywiście obserwuję i liczę na to samo! :)normalnanienormalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny tag, ja też go zrobiłam, więc zapraszam :)
    ewuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!