25 kwietnia 2013

Długo posta nie było ..

yoo ♥

 Przepraszam że długo nie pisałam ale za to opowiem wam co się przez ten czas działo ;*
 Nie będę tak dokładnie wszystkiego opisywać tylko to co najbardziej zapamietałam :)
 Emm w Czwartek była Dyska OMOMOMOMOM. SOŁ SŁIT. <--- nie mam fociek ;c
 W Piątek wybrałam się na urodziny do naci. ♥ - mieliśmy ubrać się na hawajskoo xD



Kiedyś jeszcze tam wybrałam się z koleżankami na rolki :)
Wera zrobiła mi kłosaaa ♥



Łokeeei. ^^
 SOBOTA - Przyszła do mnie na noc przyjaciółkaa.  pfu phuu ja do niej . ZAPRASZAM NA JEJ BLOGA JEST SUPER <3 <3 <3  >>KLIKMATYLDAZAPRASZA<<  nommssssssss no no i się działo i se se na basen poszłyśmy. :)
Niedziela - Wybrałam się na mecz kuzyna <FOOTBOOLAMERYKAŃSKI>  no no i se było słoneckoooooo <3 <3 <3 . 
Reszta to nauka na sprawdziany ;c WIecie dużo rzeczy zdążyłam zrobić ...
A  no no no iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wiecie jeszcze NAUczyłam sie 2 PIOSENKEK PO HISZPAŃSKUUU <3 Naprawde są świetneee <3 Znam je z serialu który namiętnie oglądam '' Violletta ''
Polecam . :) Są to dwie piosenki : Tienes Todo oraz Voy por Ti. 
Postaram się zrobić posta o muzyce <3 
Dzisiaj wybrałam się z Tweety >>KLIKKK<< znaczy do mniee... 
Ale podrodze zatrzymałyśmy się przy lodziarni . XDD Noo i patrzymy patrzymy Sara miała 10 złoty . to pędem do mnie zostawiłyśmy torby i znowu tam do lodziarni ;D Świderków nie było ;c Ale za to były SZEJKI ja oczywiście zastanawiałam się 45678 minut jaki smak .
ALE WYBRAŁAM , WYBRAŁAAAAAAAAAAAM TURURURUTUMMMM BANOANOWY XD


No okeeeeeeeeej   , wiem dziwneeeeeeeeeeee zdjęcie heheszky. <3 
Ciesze się że tak dużo obserwatorów , każdy  jest dla mnei cenny. <3 
ZA OBSERWACJE REWANŻ.



Polecam te blogi u góry subskybyjcie je <3  ZA SUBSKRYBA U MNIE I KOMENTARZE ODWDZIĘCZĘ SIĘ , DZIĘKUJE <33.
   

17 komentarzy:

  1. Kłos rewelacyjny. Naszła mnie ochota na shake ... były waniliowe?? :-) Pozdrawiam i czekam na muzycznego posta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała muzycznego posta zapraszam do mn ie ;) http://tuchaablog.blogspot.com/

      Usuń
  2. Supcio ładnie wyszłaś na zdjęciach 1

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś nie pisać tyle "<3", słitttt itp.?
    To denerwuje... I już jak się patrzy na posta to reakcja: OMG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego to ja czytając ten kom pomyślałam LoL

      Usuń
  4. HEHEHHEHHSZKY, w tym poście nie pojawiło się zadne słt ale okej . :)
    Dzięki za szczery komentarz ale lubie pisać ''<3''
    OKej docenie to że są tutaj też minusy i postaram się to zmienić. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny ja ciebie chyba widziałam na rynku jak zbierałaś pieniądze na hospicjum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo no to ja :)
      Jeżeli we wtorek to byłam ja ;)

      Usuń
  6. Fajne te zdjęcie :3
    Zapraszam w wolnej chwili :
    http://zakrencona-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia. obserwujemy ? ( odpisz u mnie )

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog, obserwujemy?
    http://sally-sallyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że udany tydzień :)
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia ;d obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejciu jaki świetny blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! Obserwuje i licze na to samo <3
    http://aatyskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny blog ;)

    PoZdRaWiAm , obserwuję ( liczę na rewanżyk ) i zapraszam do siebie -> >>> KLIK <<<

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!